1. 首頁
  2. 婚紗攝影
  3. 瑪格麗特婚紗攝影
  4. 評價
  5. Mabel評論了瑪格麗特婚紗攝影
瑪格麗特婚紗攝影
立即詢問

推薦的婚紗攝影 瑪格麗特

Mabel 評論了 瑪格麗特婚紗攝影 ── · 2019年11月08日
台灣pre wedding
今次第一次pre wedding去左台北影,我地2個第一次影,都驚會影得好生硬同唔識要賣咩pose🤦🏻‍♀️所以都諗住第一輯會影得唔好,但收到相之後,我地2個都覺得滿意。

今次pre wedding我地揀左去淡水莊園同埋去海邊影馬,之後去左台北101影夜景。

影相果日上午8點去化妝,大約10點出發去淡水莊園。淡水莊園有更衣室同洗手間,所以換衫都好方便,而且莊園內有多個唔同風格嘅佈置,可以係一日就影到唔同風格嘅相。我地係淡水莊園影到4點幾,大約都影左十幾個景點,之後就去海邊,book左隻馬影相。

由於我地係傍晚時份去海邊,可以影埋日落,好靚㗎😍😍


我地嘅攝影師係阿栗總監,去每一個景點都好用心教我地擺唔同嘅pose,教我地嘅眼應該望去邊個方向,令到影出嚟嘅相都好有味道。因為我地2個都好生硬,所以攝影師、化妝師同埋助手成日都會引我地笑,同埋捉住我地去教我地擺pose,令到影出嚟都好自然。
瑪格麗特婚紗攝影,推薦的婚紗攝影 瑪格麗特 瑪格麗特婚紗攝影,推薦的婚紗攝影 瑪格麗特

回應列表

APP
歡迎禮

新用戶歡迎禮

超實用「婚禮籌備懶人包」