1. 首頁
  2. 婚紗攝影
  3. 風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影
  4. 評價
  5. Kenneth Wong評論了風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影
風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影
立即詢問

風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。

一直無諗過會係台灣影相,無抱太大期望,
但風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。
再加上因爲出發遇到航班取消,
佢地仍主動提出在深夜都等我地去揀衣服,
因為真係太夜,我地話唔洗,佢地都話沒關係、可以等,真的很好。
然後因爲影相當日係我女朋友生日,
佢地仲同我一齊為佢準備驚喜,令佢有一個好難忘,好開心既生日。
真係好多謝攝影師風華,佢真係好搞笑好幽默,造型師可樂,
阿學(最辛苦係佢。成日都東跑西跑),
米亞和秋芬姐細心的安排和準備,真係感謝各位
風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影,風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。 風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影,風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。 風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影,風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。 風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影,風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。 風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影,風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。 風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影,風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。 風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影,風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。 風華絕色 § 完美婚事-婚紗攝影,風華絕色整隊人的服務真係好好,超好,超出我們的預期,超專業。

回應列表

APP
歡迎禮

新用戶歡迎禮

超實用「婚禮籌備懶人包」